Udendørs træning - Nordthy Klinik for Fysioterapi ApS

UDENDØRS TRÆNING


Tirsdag, onsdag og torsdage. Se tider herunder.

Træning for dig der har lyst til at styrke både krop og sind – Har du lyst til at blive mere bevægelig, stærkere, få fornyet energi og ikke mindst en sundere krop, så kom!

Træning og frisk luft

Træningen er målrettet til dig, som har lyst til at bruge kroppen, til dig som ønsker at komme ud og få frisk luft, og til dig som gerne vil se progression i din
træning.

Vi træner udenfor, hvor vi er omgivet af Thys smukke natur og en masse naturlige redskaber vi kan bruge i træningen.

Individuelt tilpasset niveau

Der vil være fokus på alles individuelle niveau og
udvælgelse af øvelser herefter.

Vi tilbyder sjov og energisk træning med faste træningstidspunkter, hvilket sikrer dig at løfte din træning til et nyt niveau.

Træn sikkert

Vi overholder corona restriktionernes forsamlingsforbud – du kommer på et fast hold med maksimalt 10 deltagere i alt.

Vi sikrer afstand, adgang til egne redskaber under træning og til et socialt
fællesskab omkring træningen.

Hvorfor træne i naturen?

  • Frisk luft indeholder højere iltindhold til vores træning
  • At være i naturensomgivelser øger vores serotonin niveau, et af kroppens "feel-good" signalstoffer, som virker antidepressivt og øger selvværdet. 
  • Naturen er med til at vores sind og hjernestyrkes.
  • Forøget følelse af velvære og solens stråler er med til at optimere kroppens hormon balance.

 

Praktisk information

Sted: Parkeringspladsen i Kronborg plantage

Påklædning, sørg for at have træningstøj på, som kan tåle at blive beskidt og som du kan røre dig i. 

Redskaber. Vi sørger for redskaber som skal bruges.

Pris

Man møder op og betaler 60 kr per gang, med Mobilepay.

60,- per gang

Anne Sophie Siersbæk

 



Udendørstræning


Skriv til os hvis du ønsker at tilmelde eller bare vide mere. Skriv hvilket hold, "power" el. "senior" det drejer sig om.

"POWER HOLD"
tirsdage  

For dig som er vant til at træne og gerne vil udfordres lidt, have opbygget kondition og styrke. Måske er du ved at træne op igen efter en skade.

Tirsdag
kl. 15-16 

 

"POWER HOLD"
ONSDAGE

 Onsdag

1. hold 16.30-17.30

2. hold 17.30-18.30 

 

"Senior hold" - formiddag

Lidt roligere tempo, og knap så krævende øvelser, men man skal nok få pulsen op alligevel,  og der tages selvefølgelig forbehold for evt. skavanker.

Tirsdag og torsdag 

1. hold kl. 9-10

2. hold kl. 10-11